מגזין מוניציפל
 
 
 
   
 
 
 
קיבוצניקים למען החברה
הרשמה לקבלת מגזין מוניציפל
הדואר האדום של מגזין מוניציפל
פרסום ממוקד מטרה
 

דף הבית >  ניהול וקהילה >  אמנת שירות בקיבוצים הדבר הבא בניהול קהילה

 
 
אמנת שירות בקיבוצים הדבר הבא בניהול קהילה

שירות טוב יותר לחיזוק הקהילה
כל נותני השירות בקיבוץ הל"ה חתמו על האמנה וביניהם אנשי חינוך, בריאות, נציגי ענף הנוי, החשמל, הנהלת החשבונות ועוד. בכך הביאו לידי ביטוי את מחויבותם לתת שירות איכותי, מקצועי ואדיב, תוך עמידה בלוח זמנים מוגדר והגדרת תחומי האחריות של הקיבוץ, נותני השירותים וחברי הקיבוץ.
"השיפור המתמיד באיכות השירות, אשר בא לידי ביטוי בפורטל הקיבוצי", מציינת אוולין, "משפר מאוד את שיתוף הפעולה מצד תושבי הקיבוץ, תורם חברתית לקהילה ובכך, מחזק הלכה למעשה את ערכי הערבות ההדדית והשותפות של הקיבוץ".


אכפתיות, שייכות ומחויבות באמנה אחת

יוזמת פרויקט אמנת השירות ומי שעומדת בראשו היא אשת השיווק אוולין רותם, חברת קיבוץ הל"ה - מנכ"לית ובעלים של חברת Comlead העוסקת בייעוץ בתחום איכות השירות ולשעבר, סמנכ"ל לקוחות בחברת תמי 4 מקבוצת שטראוס.

"אמנת השירות בקיבוץ נתיב הל"ה עוסקת במתן שירותים
לחברים בקהילה ובין הענפים השונים בקיבוץ כולו" מסבירה אוולין ומוסיפה: "מערך שירות ברמה גבוהה לחברי הקהילה משקף אכפתיות, חוסך זמן ניהול יקר בעיסוק יומיומי בבעיות שירות נקודתיות ומחזיר את ההשקעה במהירות באמצעות אוכלוסייה שבעת רצון התורמת לקהילה

לדברי אוולין, תוצאת תהליך זה תבוא לידי ביטוי ביחסי לקוח ארוכי טווח, הגברת הרכישות של מוצרי
השרות, הגברת המשיכה לקיבוץ, חיזוק תחושת הביתיות והחשוב מכל, הגברת הנאמנות של החבר לקיבוצו ולאזור בו הוא חי.

גישה חדשה בניהול הקהילה

בשלב ההטמעה בו נמצא הפרויקט כעת, צוותי פיתוח אמנת השירות, מפתחים מדדים וכלי מדידה ובקרה שונים וביניהם תוכנות בקרה לזמן היענות, המלווה במוקד שירות טלפוני לניהול הפניות. למשימה המאתגרת של הקמת הפורטל האינטרנטי הקיבוצי, בחרה מנהלת הקהילה את מערכת Bportal  מבית B Interactive המפתחת ומיישמת מערכות אינטרנט לניהול ושיתוף מידע קהילתי בקיבוצים.

באמצעות פורטל מתקדם זה, יוכלו תושבי וחברי
הקיבוץ לפתוח קריאות שירות, לתקשר עם ממלאי התפקידים בהנהלת הקיבוץ וליהנות ממגוון כלי שירות ומידע יעילים וידידותיים נוספים.


"יישום האמנה מחזיר את ההשקעה במהירות
באמצעות אוכלוסייה שבעת רצון, התורמת לקהילה"

שירות טוב יותר לחיזוק הקהילה

כל נותני השירות בקיבוץ הל"ה חתמו על האמנה וביניהם אנשי חינוך, בריאות, נציגי ענף הנוי, החשמל, הנהלת החשבונות ועוד. בכך הביאו לידי ביטוי את מחויבותם לתת שירות איכותי, מקצועי ואדיב, תוך עמידה בלוח זמנים מוגדר והגדרת תחומי האחריות של הקיבוץ, נותני השירותים וחברי הקיבוץ.

"השיפור המתמיד באיכות השירות, אשר בא לידי ביטוי בפורטל הקיבוצי", מציינת אוולין, "משפר מאוד את שיתוף הפעולה מצד תושבי הקיבוץ, תורם חברתית לקהילה ובכך, מחזק הלכה למעשה את ערכי הערבות ההדדית והשותפות של הקיבוץ".